Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 14 lutego 2013

WYMIANKA W KROPKI


Czekałam na ten dzień żeby się pochwalić cudami jakie do mnie dotarły w wymiance w kropki zorganizowanej przez Malutką. Moja parą była Karolina z bloga handmade koraliczki. No muszę się pochwalić co dostałam, muszę, bo już dobre parę dni korciło mnie żeby się pochwalić, ale dopiero dziś mogę to uczynić więc chwale się.

Musze tez koniecznie pokazać z bliska kolczyki a swoja drogą już od jakiegoś czasu marzyły mi się takie słodkie cudka.


i jeszcze z bliska pokaże śliczne bransoletki a ta z wisienkami no jakoś tak wyszło że doliczyłam się czterech wisienek i jest taka moja jak nasza czwórka.

Karolinko wszystko cudne widać z sercem dziękuje bardzo :)) Malutka dla Ciebie tez wielkie dzięki za zorganizowanie cudnej wymianki :))

Na koniec zostawiłam jeszcze tylko jedno małe zdjątko tego co ja sprezentowałam Karolinie.

6 komentarzy:

  1. super wymianka:))pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale czad!
    Widzę kochana, że spełniasz się na blogu w 100%! Gratki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak spełniam się w tworzeniu choćby to były takie maleństwami rozwijam się bo pomysłów coraz więcej:))

      Usuń
  3. Alee cuda:)
    Dzięki za udział w wymiance.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuje za możliwość udziału :))pozdrawiam

      Usuń