Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 14 stycznia 2013

CANDY CANDY


Obiecałam że w nowym roku i do mnie zawita candy i proszę ogłaszam właśnie pierwsza rozdawajkę u Puchatki :)) Chciałabym komuś sprawić choć ułamek radości jaki dały mi candy, które miałam szczęście wygrać. Nagrody kolorowe, bo jak zaczynałam je tworzyć za oknem było szaro, buro i ponuro teraz zrobiło się bialutko, ale odrobinka ciepłych kolrów nie zaszkodzi :))

Zasady ogólnie znane, ale gwoli ścisłości:

1. Należy w komentarzu wyrazić chęć wzięcia udziału w niniejszej zabawie
2. W zabawie mogą brać udział zarówno osoby które bloga prowadzą( prosze o umieszczenie info w postaci banerka z linkiem o candy na blogu) jak i takie, które nie tego nie czynią, ale te proszę o pozostawienie w komentarzu maila w celu ewentualnego kontaktu
3. Zabawa trwa od dziś czyli 14.01.2013 do dnia 10.02.2013. 
4. Zapisy przyjmuje do dnia 10.02.2013 do godziny 23:59 dnia 11.02.2013 odbędzie się losowanie
5. Niestety nie wysyłam candy za granicę
6. Do wygrania, zdobycia  obrazek oraz zakładka wykonane moimi własnymi rączkami plus oczywiście jakieś przydasie i słodkości jak to w candy.
7. Nagroda trafi do szczęśliwca nawet jeśli zgłosi się tylko jedna osoba :))
8. Miło mi będzie jeśli ktoś zostanie moim obserwatorem w zmaganiach z igła i z życiem, ale nie jest to warunek konieczny do spełnienia.

Banerek do zamieszczenia na blogu 
oraz nagrody może komuś przypadną do gustu i sprawią radość  





Życzę miłej zabawy :)))

18 komentarzy:

  1. czy to przypadek, czy ten obrazek pięknie wyglądałby na ścianie w mojej kuchni!? Ja ja, pierwsza się zapisuję ;)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tak dalej pójdzie to zdecydowanie ozdobi Twoją kuchnię :))

      Usuń
  2. Następna kuchnia czeka na ozdoby:-) :-) Z radością przyłączam się do konkursu!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się z każdej chętnej osoby a szanse póki co sporo 50/50 :))

      Usuń
  3. I ja się zapisuje oczywiście w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. To ja też chętnie :) bloga brak, ale @ istnieje: marshia1@yahoo.com
    Pozdrawiam serdecznie
    Marta :)

    OdpowiedzUsuń
  6. witam w moich skromnych progach :) im nas więcej tym weselej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Skusiłaś mnie:)
    Oczywiście,że się zapisuję i wyrażam ogromną chęć posiadania cudnego xxx, bo mi brak cierpliwości do xxx:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. zajmuję ogonek :-)
    Felidae26@tlen.pl...:-)
    AgaW.

    OdpowiedzUsuń
  9. No to ja też staję w kolejce :) Oczywiście dziękuję też za udział w moim candy. Losowanie już jutro!
    Powodzenia i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się z blogiem www.haftyline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzałam obejrzałam hafty:)) oj przerwy znam :)) Pozdrawiam :)

      Usuń